2018. január 12., péntek

Fémlüszteres csempék a Pécs Felsőmalom utcai házra

A Karlovecz Építésziroda által tervezett ,pécsi Felsőmalom utcában épülő társasházra készített kerámia lapokat mázoltam be és égettem ki. (1060 db! ). A mázatlan lapokat nem én készítettem, én csak "felöltöztettem" őket a menyasszonyi ruhájukba.





Rengeteg égetési és mázpróbát készítettem,hogy a megkívánt színárnyalatokat kapjam












Fényképezés után a  gyönge vagy nem megfelelő színűeket kiválogattam és újramázoltam,égettem.



                           
                               festékpróbák












 Ezeket mind újramázoltam és égettem. Szépek,csak nem ilyenek kellettek.
                                  Ezek már jobban sikerültek !




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése